Dizel Enjektör

Dizel Enjektörler

Enjektör ve Enjektör Memeleri

 

Delphi Dizel Satış Sonrası, 1950’lerin sıra tipi sistemlerinden günümüz Common Rail sistemlerinin yakıt enjeksiyonlarına kadar geniş bir aralığı hitap eden enjektör ürün gamı sunmaktadır. Bu, özellikle zayıf üretim standartlarına sahip parçalarda hızlı aşınmaya neden olup böylelikle performans kaybına ve hatta motorda hasara neden olacak tıkanma ve sızdırmaya neden olan bileşenler için önemlidir.
 


Enjektörler
 

Enjektörler Doğrudan motor silindir kafasına sabitlenmiştir ve yakıtı motor içine en uygun yanma için aktarır. Bu, yakıtın yirmiden yüz mikron çapındaki büyüklükler arasında küçük damlacıklara parçalanmasını ve damlacıkları düzgün bir şekilde ateşleme odasına yaymasını içermektedir.
 
Teknik olarak daha ileri dizel sistemlerde (örn. EPIC, DPCN), meme tutucu enjeksiyon akış oranını ölçen bir algılayıcı gibi davranır ve bu bilgiyi elektronik olarak kontrol edilen pompalara geri gönderir.
 


Enjektör Memeleri 
 

Enjektör memeleri aşamasının sonunda sıcak gazların yönlerini enjektörün içine geri zorlamasını engellemek için hızlı bir şekilde kapanacak şekilde tasarlanmıştır. Bu nedenle, aşırı basınç ve sıcaklıklara tabi tutulur. Delphi enjektör meme çeşitlerimizde kalite, uzun ömürlülük ve güvenilirliği temin etmek için araç üreticileri tarafından talep edilen yüksek standartları benimsemiştir.
 
Delphi enjektör meme takımlarının her 50,000 km’de ve enjektörlerin her 110,000 km’de değiştirilmesini kuvvetle tavsiye eder. Bu yakıt tüketimini düşürecek, motor ömrünü artıracak ve emisyonları azaltacaktır.
 
Tüm Markalara Yönelik Ürün Grubu
 
Ayrıca yaygın uygulamalar için geniş çeşitte Tüm Markalara Yönelik memeler sunmaktayız. Bunlar OE ürünleri gibi kalite ve hassasiyet için talep edilen standartlarda üretilmiştir.

 

 

Electronic Unit Injectors


Electronic Unit Injectors (EUI) sistemi 990 larda Delphi tarafından, büyük dizel motorlarda kullanım için, artan katı emisyon kanunları tarafından ortaya çıkan koşulları karşılamak için geliştirildi.
 

EUI her bir silinidir için yüksek basınçlarda (2000 bara kadar) yakıt dağıtımı yapabilen ayrı bir kamşaft-piston pompasından oluşur. Bu yüksek enjeksiyon basınçları motorların şimdiki ve gelecekteki emisyon kanunlarını karşılaması için kesinlikle gereklidir.
 
EUI sistemi gürültüyü azaltmak için çalışan kılavuz enjeksiyonla tam elektronik kontrolü birleştirir. Aynı zamanda motor etrafındaki algılayıcılar, enjekte edilen yakıtın tam miktarını ve zamanlamasını hesaplayan ECU’ya sürekli veriler aktarır.

 

 
EUI Tamir
 
Delphi Dizel müşteriler için bir tamir seçeneği geliştirmek için iş yeri ağlarıyla birleşme içinde çalışıyor. Şu anda yeni ve tekrar üretilmiş birimlere bir alternatif olarak bu maliyeti düşük hizmeti sunduğumuz için eşsiz bir konumdayız.
 
Kalitede de hiçbir kıyaslama yoktur, çünkü bütün tamir parçaları Orijinal Ekipmanlardır (OE) ve tamir bittiğinde, enjektör en iyi performansı temin etmek için OE özelliklerine göre test edilir.